CRM

CRM ne işinize yarar ?

CRM çözümleri, satış, pazarlama ve servis bölümlerinizde süreçleri hızlandırır ve karlılığı artırır. Güçlü bir CRM çözümü, müşteri ilişkilerinizi geliştirmek, iyileştirmek ve sürdürmek için kritik öneme sahip çok yönlü bir platformdur. Entegre bir CRM çözümünün desteği olmadan, iş ilişkilerinizi en üst düzeye çıkarmadığınız için büyüme fırsatlarını kaçırabilir ve gelirinizi kaybedebilirsiniz.

Yanlış müşteri iletişim bilgileriyle ekibinizi yönettiğinizi, performans değelendirmelerini verilerle değil gözlemlerle yaptığınızı, servisinize gelen ürünün takibini yapamadığınız, satış ekibinizi bilgisiz ve kontrolsüz bıraktığınızı hayal edin…
Bunlara izin vermeyin, CRM sisteminizi kurun…

Customer Relationship Management (Müşteri İlişkileri Yönetiminin) temel taşları

CRM araçları şirketinizin müşteriye bakan tarafınızdaki işlemleri düzenlemek ve kolaylaştırmak için kullanılır;

  • Merkezi müşteri bilgileri
  • Otomatik pazarlama etkileşimleri
  • İş zekası
  • Artırılmış iletişim düzeyi
  • Satış fırsatlarının takibi
  • Veri analizi
  • Tepkisel müşteri servisi

Başarılı bir iş çalıştırmak basit bir görev değildir. Pazarlama kampanyaları, veri analizi, toplantılar, müşteri hizmetleri ve daha birçok şey aynı anda gerçekleştiğinde, tüm bu işlevleri bir araya getirmek için güçlü bir CRM çözümüne ihtiyacınız var.

Infoart olarak uzman ekibimizle, size tam spekturumlu bir hizmet sağlamaktayız.

Mail listemize üye ol

* indicates required

Hakkında

2016 yılında Ar-Ge firması olarak kurulan Infoart Consulting 3 yıl , sağlık sektöründen spora, inşaat sektöründen madencilik sektörüne ve kobilerden holdinglere kadar çeşitli hizmetler sunmuş ve yaklaşık olarak 70 bin kullanıcıya hizmet vermektedir. Aynı zamanda Infoart, faaliyetlerini Apple firmasının FileMaker Business Alliance üyesi olarak sürdürmektedir.


Worfact indirmek için;
Infoart Consulting ® 2016